Kezdőlap / Rólunk / Karrier

Karrier

A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. saját és Pécs M.J.V. Önkormányzatának tulajdonában lévő ingatlanok hasznosításával foglalkozó társaság. Olyan új kollégánkat keressük, aki szakértelmével és proaktív személyiségével is támogatni tudja társaságunk ügyfélközpontú és eredményorientált munkáját.

Pénzügyi és számlázási ügyintéző

Feladatai

  • az ingatlanokkal kapcsolatos jogviszonyra vonatkozó szerződések keletkezésével, módosításával, megszűnésével kapcsolatos pénzügyi nyilvántartás vezetése
  • a bérleményeket és a bérlőket tartalmazó számítógépes nyilvántartás naprakész vezetése
  • az iktatóprogramból vett adatok alapján a módosítások átvezetése a megkötött szerződések, szerződésmódosítások és mellékletei szerint
  • havonta a bérleti díjak és egyéb tételek (közös költség, rezsi stb.) számlázása, az elkészült számlák eljuttatása a vevők felé, a szükséges csekkek nyomtatása külső partnerekkel való kapcsolattartás, információnyújtás
  • vállalatirányítási rendszerből munkáját érintő modulok ismerete, kezelése, valamint a további modulokból adatok, információk lekérdezése
  • szükség esetén a pénztár helyettesi feladatok ellátása
  • vevőszámlák kiállítása és nyomon követése
  • vevőfolyószámlák folyamatos egyeztetése, ellenőrzése és rendezése
  • vevőtörzs folyamatos karbantartása, naprakészségének biztosítása
  • bérlőkkel való kapcsolattartás, segítség nyújtás  a felmerült kérdések, problémák kezelésében
  • a mindenkori adó-, pénzügyi, számviteli és egyéb kapcsolódó jogszabályok valamint a belső szabályok betartása
  • területét érintő belső szakmai szabályzatok összeállításában részvétel, szabályzatok naprakészségének biztosítása

Végzettség

középfokú szakirányú (gazdasági) végzettség

Elvárások

  • terhelhetőség
  • proaktív, rendszerben gondolkodó személyiség
  • haladó szintű MS Office ismeretek, magas szintű MS Excel, Word használat
  • MS 365 ismerete és használata
  • jó kommunikációs készség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • hasonló szektorban működő vállalkozásnál szerzett szakmai tapasztalat
  • Mérlegképes könyvelő végzettség
  • felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség

Képessége

önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra

Amit kínálunk

  • stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
  • felelősségteljes és változatos feladatok
  • kihívásokkal teli munka
  • kulturált munkakörnyezet
  • Cafetéria juttatás
  • fejlődési lehetőség
  • támogató vezetői csapat

Munkavégzés helye

Pécs város területén

Meghirdetett állások száma: 1

Jelentkezés módja

Szakmai önéletrajzzal (fénykép nélkül!) és motivációs levéllel.

Műszaki előadó

Épületgépész-mérnök vagy épületgépész technikus végzettséggel rendelkező munkatársat keresünk.

Feladatai

A Pécsi Vagyonhasznosító Zrt. ingatlanjai kapcsán felmerülő műszaki, üzemeltetési, karbantartási, javítási és felújítási munkák lebonyolítása.

 Elvárások

  • épületgépész-mérnök végzettség
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Office, Word, Excel stb)
  • min. 3 év szakmai tapasztalat
  • „B” kategóriás jogosítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • műszaki ellenőri és/vagy felelős műszaki vezetői jogosultság
  • ingatlanüzemeltetésben szerzett gyakorlat
  • TERC költségvetés készítő program ismerete

Képessége: önálló munkavégzésre képes, nyitott az újdonságokra

Amit kínálunk

  • stabil és folyamatosan fejlődő szervezet
  • felelősségteljes és változatos feladatok
  • kihívásokkal teli munka
  • kulturált munkakörnyezet
  • határozatlan idejű szerződés
  • cafetéria juttatás
  • fejlődési lehetőség
  • támogató vezetői csapat

Munkavégzés helye

Pécs város területén

Meghirdetett állások száma: 1

Jelentkezés módja

Szakmai önéletrajzát (fénykép nélkül!) és motivációs levelét a human@pvh.hu címre várjuk.